sobota, 9 września 2017

introducing me

Witaj,
   W r z e s i e ń  z natury kojarzy nam się z pewnego rodzaju rozpoczęciem. Szkoły, pracy, nowego rozdziału w życiu. Zgodnie z tą powszechnie przyjętą normą, postanawiam również ja, tego jesiennego popołudnia - wrócić, zacząć od początku.
   Jestem Izabela. Istniałam w sferze blogerskiej parę lat wstecz. Na moim blogu dzieliłam się moimi fotografiami, czasem coś nabazgrałam, czasem nawet ktoś to czytał. Z nową energią, nowym pomysłem, powracam. Zaparz  herbatę,  czuj się jak u siebie.
   Jestem młodym człowieczkiem, mam dopiero 19 lat. Aktualnie mieszkam w Aberdeen, w Szkocji, gdzie pracuję. Skończyłam liceum, a po zdanej maturze postanowiłam odpocząć rok od edukacji. Poszukać siebie, spróbować, poddać się wyzwaniom. Staram się doceniać każdą biegnącą sekundę, brać życie garściami i pokonywać siebie. Na mojej stronie chciałabym dzielić się z Wami moją codziennością. Jeśli w wolnej chwili chciałbyś tu wpaść, zapraszam. Być może zadomowisz się i zostaniesz na dłużej.
   Powitania zazwyczaj są dość krępujące. Pomińmy tę chwilę zakłopotania. Bez błędnego krążenia wzrokiem, witaj  na moim blogu.















i.polacco












3 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia! ❤️

    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poznam Twoje perypetie tak z dala od Polski :) będę tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUdowne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie! Obserwujemy? Dopiero zaczynam
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń